E
Czytasz: OPINIE W GOOGLE POMOC TECHNICZNA

Wsparcie techniczne Pomoc specjalisty

Opinie w Google pomoc techniczna

Negatywne opinie w Google pomoc - jak usunąć negatywne opinie z wizytówki w Google?

PROFESJONALNE PROWADZENIE WIZYTÓWKI W GOOGLE PRZEZ SPECJALISTĘ

Wsparcie specjalisty

Kompleksowa obsługa wizytówki firmowej w Google

  • Świadczymy kompleksową opiekę nad wizytówkami.
  • Rozwiązujemy problemy z wizytówkami firmowymi.
  • Pomagamy zarządzać negatywnymi opiniami.
  • Pomagamy odpowiadać na negatywne opinie.
  • Pomagamy usuwać niechciane zdjęcia użytkowników.
  • Zwiększamy zasięgi wizytówki.
  • Redagujemy, zamieszczamy treści w wizytówce.
  • Dbamy o promocję produktów i usług.
  • Udostępniamy narzędzia do pozyskiwania wartościowych opinii.
  • Monitorujemy wizytówkę i dbamy o jej widoczność.
  • Oferujemy pakiet zabezpieczenia wizytówki.

Zgodnie z zaleceniami Google, wszystkie działania nasz specjalista wykonuje ręcznie bez korzystania z narzędzi wsparcia i automatyzacji, co znacząco podnosi jakość wykonywanych działań i uwiarygadnia je przed algorytmami.

Profesjonalne i kompleksowe doradztwo

Zapewniamy stały kontakt ze specjalistą opiekującym się wizytówką Klienta. Ze specjalistą wystarczy się umówić na dłuższą konsultację i zwyczajnie porozmawiać. Zaznaczamy to, ponieważ zdecydowana większość agencji komunikuje się z Klientem mailami – my preferujemy zwykłą rozmowę. Rozmawiamy przystępnym, zrozumiałym dla każdego językiem, bez używania zaczerpniętych z języka angielskiego, pompatycznie brzmiących sformułowań.

Negatywne opinie w Google pomoc

Czy da się usunąć negatywne opinie z wizytówki Google? Jak usunąć negatywne opinie z wizytówki Google?

Można, a nawet trzeba zgłosić do Google Support opinie, które naruszają zasady Google, czyli np. nawołują do nienawiści, zawierają dane osobowe, obraźliwe lub wulgarne treści, lub treści o charakterze seksualnym. Takie opinie zostaną przez Google usunięte.
Google dba o bezpieczeństwo oraz o wiarygodność swojego systemu opinii, przez co nie udostępnia możliwości usuwania każdej niewygodnej opinii. Nie toleruje także fałszywych opinii pozytywnych, które bezbłędnie wykrywa i usuwa. Niestety, w przypadku konieczności podjęcia próby zgłoszenia do usunięcia negatywnej opinii przez moderatora Google konieczne jest umiejętne przeprowadzenie odpowiednich procedur zgłoszenia takiej opinii do usunięcia.

Jak zgłosić negatywną opinię do Google?

Tu Google zaczyna swoją bazę wskazówek od sformułowania: „Nie zgłaszaj opinii tylko dlatego, że się z nią nie zgadzasz lub Ci się nie podoba” – nieodpowiednie wykonanie zgłoszenia, jak i zgłoszenia bezpodstawne „idą na konto zgłaszającego”. Wystarczy kilka razy wykonać bezzasadne zgłoszenie i użytkownik będzie „spalony”. Będzie mógł zgłaszać, jednak jego wszystkie zgłoszenia będą od tego momentu rozpatrywane przez automat zgłoszeniowy i skuteczność jego zgłoszeń będzie zerowa, chyba że faktycznie automat Google wykryje w zgłaszanej opinii jakieś ewidentne nadużycia.

Upraszczając – nie warto tego robić samemu. Zupełnie inaczej algorytm traktuje zgłoszenie od doświadczonego opiekuna, którego zna, analizował już setki jego zgłoszeń, wie, że jest to doświadczony opiekun i liczy się z jego zdaniem, bardzo często przepuszczając zgłoszenie do „człowieka moderatora”.
Z doświadczenia wiemy, że żadne zgłoszenie zwykłego użytkownika nie będzie w stanie się przebić przez zabezpieczenia algorytmu i doświadczają tego klienci, którzy samodzielnie próbują wielokrotnie, bezskutecznie zgłaszać negatywne opinie.

Istnieje też wiele technik, sposobów, a raczej „knyfów” wykonywania zgłoszenia w skuteczny sposób. Skuteczny – nie znaczy, że efektywny i natychmiastowy. To znaczy, że dzięki odpowiednim sposobom można opinie zgłosić do „człowieka moderatora”, a nie do algorytmu, co stwarza zupełnie inne możliwości argumentacji, zmienia sposób wnioskowania o usunięcie i znacząco zwiększa szansę na powodzenie operacji.
Trzeba jednak zaznaczyć, że przeprowadzenie takiego niestandardowego zgłoszenia zajmuje długie miesiące, a zgłoszenie standardowe zajmuje kilka sekund i jest najczęściej wybieraną drogą przez zdenerwowanych negatywną opinią klientów, czy agencje bez odpowiedniej wiedzy i doświadczenia.

Wiele razy słyszymy, że Klient zgłaszał samodzielnie negatywną opinię i do tego zgłaszała też tę opinię Jego agencja, bo to proste i szybkie – jednak bezskuteczne.
Nadużywanie systemu zgłoszeń ma swoje skutki, bo Google walczy z bezpodstawnymi zgłoszeniami kierując je do robotów zamiast moderatorów.
Jeżeli nieprzemyślane, wielokrotne zgłoszenia, przy pomocy dwóch kliknięć były już wykonywane w jakiejś wizytówce, należy założyć, że taka wizytówka będzie miała zablokowane możliwości skutecznego zgłaszania opinii negatywnych i wszystkie opinie zgłaszane dla takiej wizytówki będą trafiały do robotów, a więc w takiej wizytówce możliwe będzie usunięcie jedynie opinii, która w ewidentny i jawny sposób łamie zasady i to też w sytuacji, w której robot wyłapie takie treści.
To jeden i oczywiście nie jedyny z powodów, dla którego nasi specjaliści nie zalecają samodzielnego zgłaszania negatywnych opinii. Chodzi o niedoprowadzenie do blokady „możliwości innych”, które w ramach nazwijmy to „kredytu wzajemnego zaufania” Google udostępnia na samym początku dla każdej wizytówki.

Jeżeli w Państwa wizytówce są negatywne opinie i zastanawiają się Państwo, jak spróbować je usunąć, zdecydowanie zalecamy poszukania specjalisty, który dla Państwa przeprowadzi taki proces w umiejętny sposób. Oczywiście zachęcamy do kontaktu z naszym specjalistą – czasem zwykła rozmowa telefoniczna może rozwiać wiele Państwa wątpliwości i pomoże odpowiedzieć na szereg pytań.

EKSPERTKA W ZESPOLE SPECJALISTÓW OTONET

Agata Kosiorowska

10 LAT DOŚWIADCZENIA | 4 LATA W SPECJALIZACJI

zakres specjalizacji: USŁUGI GOOGLE

    I  POPROŚ O KONTAKT »

pokaż adres e-mail

Opiekuję się klienckimi profilami w Google i Mapach Google.
Pozostaję w kontakcie z Państwem.

Osoby kontaktowe w zespole

Eksperci zespołu

Kontakty bezpośrednie do ekspertów
Naprawy pozycjonowania, Google

Ekspert z 22-letnim doświadczeniem

Naprawy pozycjonowania, Google

 

pokaż adres e-mail

Czytaj więcej o Grzegorzu »
Spektrum usług Google

Młodsza ekspertka, 10 lat doświadczenia

Spektrum usług Google

 

pokaż adres e-mail

Czytaj więcej o Agacie »
Domeny, doradztwo internetowe

Ekspert z 15-letnim doświadczeniem

Domeny, doradztwo internetowe

 

pokaż adres e-mail

Czytaj więcej o Weronice »
Szef techników i programistów

Ekspert z 16-letnim doświadczeniem

Szef techników i programistów

 

pokaż adres e-mail

Czytaj więcej o Radku »

Zespół z unikalnymi kompetencjami

Jesteśmy małym, skupionym na rozwoju umiejętności i swoich specjalizacji zespołem

Na rynku działamy od ponad 22 lat. Największe doświadczenie w pracy z algorytmami Google zdobyliśmy specjalizując się w naprawach usług pozycjonowania. To była nasza specjalizacja przez ostatnie 10 lat. W ubiegłym roku jedna z naszych ekspertek, na drodze organizowanego przez Google konkursu, dostała się do wyłonionej przez Google i SGH grupy 11,5 tys. osób z całej Polski, dla której te dwa podmioty zorganizowały rozbudowane warsztaty eksperckie, które jedynie 5,5 tys. osób ukończyło i otrzymało certyfikat od Google. To ogromne wyróżnienie dla naszego zespołu.

Negatywne opinie w Google pomoc techniczna

Potencjał zespołu i specjalizacji

Rzadkie kompetencje

Certyfikowane kompetencje

Konsultacja z ekspertem

z dojazdem eksperta do Klienta

BEZPOŚREDNIE, OSOBISTE WSPARCIE EKSPERTA

Dojeżdżamy do Klientów na konsultacje w sprawie stron internetowych i usług pozycjonowania.

Zasady i warunki bezpłatnych konsultacji »

22

Lata doświadczenia

6

Zespołów eksperckich

11

Specjalistów

538

Klientów

Wsparcie i doradztwo

Eksperci, doradcy Klienta

Biuro ekspertów: 510 856 606

pn. - pt.: 10:00 - 20:00 sob., niedz.: [Rozwiń»]

Wsparcie i doradztwo

Zespół techniczny firmy

Biuro techników: 510 856 605

pn., śr.: 10:00 - 20:00 wt., czw., pt.: 9:00 - 16:00 sob., niedz.: [Rozwiń»]