Zespół pozycjonerów
Naprawy pozycjonowania
Usuwanie filtrów nałożonych przez Google. Audyty, badania i analizy pozycjonerskie.
Czytaj więcej...Wizytówka firmowa w Google Doradztwo specjalisty
Jak chronić swoją wizytówkę w Google? Jak radzić sobie z naciągaczami?
Ochrona i opieka wizytówki firmowej w Google
Usługę kierujemy głównie do Klientów, którzy borykają się z trudnościami z zakresu rozwiązania problemu i/lub problemów związanych z wizytówką. Pomagamy w sytuacjach niekontrolowanego przejęcia wizytówki, machinacji przy wizytówce przez osoby postronne, w sytuacjach utraty wizytówki, utraty praw własności do wizytówki, usunięcia wizytówki przez algorytm Google czy przez inne, niepowołane osoby.
Doświadczenie i certyfikat Google
Nasz zespół od ponad 22 lat zajmuje się zagadnieniami internetowymi. Nasza ekspertka od 11 lat zajmuje się usługami Google. Wraz ze swoją asystentką, stanowią w Zespole Specjalistów Internetowych Otonet taki mały podzespół zajmujący się stricte zagadnieniami z zakresu opieki, ochrony, promocji, zarządzania firmowymi wizytówkami w Google dla naszych obecnych i przyszłych Klientów.
Ochrona i opieka specjalisty z doświadczeniem nad wizytówką firmową
Zwraca się do nas coraz więcej Klientów poszkodowanych działaniami naciągaczy, procederami dyskredytacji wizerunku przez osoby postronne, działaniami ze strony „nieżyczliwych” klientów, ale i ze strony nieuczciwej konkurencji.
Niezależnie od motywów, zdarzeń, skomplikowania nasi specjaliści są otwarci, aby pomagać, wspierać, świadczyć usługi ochrony, wsparcia technicznego.
Przede wszystkim zaprzestać jakichkolwiek działań na własną rękę. Brak znajomości procedur, zależności usług w Google, struktur działu wsparcia w tej wielkiej korporacji czy wreszcie brak doświadczenia i kanałów dojścia, jakie ma specjalista, podejmowane samodzielnie działania prawie zawsze prowadzą do pogłębiania blokad ze strony algorytmów Google, aż w końcu nawet blokad kontaktu z supportem Google.
Najczęściej poszkodowany Klient czyta porady, artykuły w sieci, usiłuje samodzielnie kontaktować się z supportem wyszukiwarki. To właśnie odkręcanie zapętleń wygenerowanych przez nieumiejętne, często podejmowane w emocjach, działania Klienta zajmuje później najwięcej czasu.
Kiedy dochodzi do nałożenia przez algorytmy, czy nie daj Boże pracownika Google, kary na samego użytkownika albo jego wizytówkę, albo co najgorsze zarówno na użytkownika zarządzającego wizytówką, jak i na wizytówkę, wówczas zagadnienie pomocy, wsparcia zostaje skomplikowane do takiego stopnia, który uniemożliwia rozwiązywanie takiego problemu przy użyciu konwencjonalnych procedur i w tak zagmatwanych sytuacjach zastosowania będą miały metody okołoproceduralne, które zawsze będą swoistym know-how każdego specjalisty, będą wymagały nakładu zupełnie innych środków zaradczych, najczęściej nietypowych, a działania te będą się wiązały z poświęceniem dodatkowych środków i wydłużą czas przybliżający Klienta do rozwiązania problemu.
Klienci relacjonują, jak w panice wysyłają Googlowi filmiki autoryzujące siedzibę firmy, przesyłają skany dokumentów, przeprowadzają wideorozmowy i zderzają się z murem odrzucenia.
Często słyszymy, jak Google pomimo wysłania wszystkiego czego żądało i tak nie autoryzowało wizytówki, i tak nie pomogło. Kiedy Klient wyraża swoje zdenerwowanie, pisze wiadomości do Google, to w którymś momencie pracownik Google zarzuca korespondencję i przekazuje ją do algorytmów odpowiadających automatycznie, których zadaniem jest załagodzenie sprawy.
Klient nagle, na swoje wiadomości wysyłane do Google, zaczyna otrzymywać bzdurne odpowiedzi algorytmiczne: „nie możemy uwzględnić twojego zgłoszenia, ale poczytaj nasze forum pytań i odpowiedzi” albo inne, temu podobne. A przecież jeszcze przed chwilą korespondował w swojej sprawie z człowiekiem!
Kiedy piszemy ten tekst, wiemy, że Google zwolniło sporą liczbę pracowników z działu wsparcia i kontaktu z klientami, z czego sporo z działu obsługującego wsparcie dla wizytówek Google. Kiedyś w supporcie od obsługi wizytówek Google i Map Google pracowało wielu wspaniałych Polaków. Dziś jest ich kilkoro albo raczej paru i dostanie się do nich stało się niemożliwe, ze względu na wszystkim zarządzające algorytmy. Część obowiązków obsługi zgłoszeń, wcześniej realizowanych przez naszych rodaków, przejęli obywatele innych krajów. Z wiadomego powodu.
Niestety żaden Indonezyjczyk nie zrozumie specyfiki działań przekrętaczy w naszym kraju. Nie rozumieją oni kompletnie specyfiki polskiego świata. Nie rozumieją po polsku, a pisane po polsku wiadomości tłumaczy im translator. Ich wiadomości wysyłane do nas, Polaków, również są tłumaczone z angielskiego na polski.
Czytając niektóre korespondencje z takim obcokrajowcem pracującym tam, a zajmującym się obsługą polskiej sprawy, problemu, można odebrać wrażenie, jakbyśmy korespondowali z kimś z innej galaktyki.
Nawet doskonała znajomość języka angielskiego po naszej stronie nie gwarantuje, że obcokrajowiec z kraju innego niż europejski, zrozumie polski problem ze stricte polskimi cechami go wywołującymi, mu towarzyszącymi, albo trzeba by wręcz napisać, że szanse na zrozumienie są tak nikłe, że bez mała nie istnieją.
Z nieoficjalnych źródeł wiemy, że taki obcokrajowiec otrzymując w wiadomości wyjaśniającej od klienta skan KRS, nie ma umiejętności, żeby sprawdzić poprawność jego brzmienia, wyglądu, spójności z oryginałem. Nie ma też na to czasu, ponieważ na załatwienie „ticketa” ma o 90% mniej czasu, niż lekarz w Polsce na pacjenta podczas wizyty na NFZ.
Jeżeli jesteście Państwo w sytuacji trudnej ze swoją wizytówką firmową w Google, bardzo mocno prosimy – nie podejmujcie żadnych samodzielnych działań, a jeżeli już je podjęliście, to niezwłocznie zaprzestańcie.
Zwróćcie się do specjalisty – jakiegokolwiek, ale doświadczonego, a najlepiej certyfikowanego.
Zachęcamy do kontaktu ze specjalistą naszego zespołu. Preferujemy kontakt telefoniczny i zwykłą rozmowę. Nasi specjaliści posługują się zrozumiałym dla każdego, przystępnym językiem, unikając wręcz górnolotnych pojęć z obszaru technicznego, zastępując je zrozumiałymi dla każdego człowieka zamiennikami językowymi.
Mamy też zasadę oddzwaniania do każdego, kontaktującego się z nami numeru, niezwłocznie po sytuacji, w której nie mogliśmy odebrać połączenia.
EKSPERTKA W ZESPOLE SPECJALISTÓW OTONET
Agata Kosiorowska
10 LAT DOŚWIADCZENIA | 4 LATA W SPECJALIZACJI
zakres specjalizacji: USŁUGI GOOGLE
Opiekuję się klienckimi profilami w Google i Mapach Google.
Pozostaję w kontakcie z Państwem.
Osoby kontaktowe w zespole
Eksperci zespołu
22 lata doświadczenia, unikalne kompetencje, komunikatywność
Specjaliści rozmawiający zrozumiałym dla każdego językiem
Rozmawiamy zrozumiałym dla każdego językiem. Tłumaczymy, opisujemy, wyjaśniamy techniczne zagadnienia w przystępny sposób. Od zawsze podchodziliśmy i nieprzerwanie podchodzimy do problemów, z jakimi zwracają się do nas Klienci, w niekomercyjny, empatyczny sposób. Na konsultacje nigdy nie szczędzimy czasu i energii, przeznaczamy na ten obszar wsparcia niespotykanie dużo czasu. Preferujemy rozmowę telefoniczną, a jeżeli to tylko możliwe, kontakt osobisty. Każdy z naszych ekspertów posiada minimum 10-letnie doświadczenie z zakresu obszaru swojej specjalizacji.
Siła tkwi w zespole i specjalizacji
Rzadkie kompetencje
Kompetencje i doświadczenie
z dojazdem eksperta do Klienta
BEZPOŚREDNIE, OSOBISTE WSPARCIE EKSPERTA
Dojeżdżamy do Klientów na konsultacje w sprawie stron internetowych i usług pozycjonowania.
Zasady i warunki bezpłatnych konsultacji »22
Lata doświadczenia
6
Zespołów eksperckich
11
Specjalistów
538
Klientów
Wsparcie i doradztwo
Biuro ekspertów: 510 856 606
pn. - pt.: 10:00 - 20:00 sob., niedz.: [Rozwiń»]
Wsparcie i doradztwo
Biuro techników: 510 856 605
pn., śr.: 10:00 - 20:00 wt., czw., pt.: 9:00 - 16:00 sob., niedz.: [Rozwiń»]