Zespół pozycjonerów
Naprawy pozycjonowania
Usuwanie filtrów nałożonych przez Google. Audyty, badania i analizy pozycjonerskie.
Czytaj więcej...Kluczowe pytania Rzeczowe odpowiedzi
Jak skontaktować się z obsługą Google? Jak zadzwonić do Google?
Pomoc techniczna w obsłudze wizytówki w Google
Wszystkie działania są wykonywane ręcznie przez wykfalifikowanego i doświadczonego specjalistę z certyfikatem Google, co pozwala na pełne wykorzystanie całego potencjału udostępnianego w darmowej wersji wizytówki dla firmy.
Pomoc techniczna to przede wszystkim doradztwo, pomoc w rozwiązaniu problemów i dalsza stała opieka specjalisty nad wizytówką w Google dla firmy lub instytucji zgłaszającej problem.
Stały kontakt Klienta z opiekunem
Działamy zupełnie inaczej niż zdecydowana większość agencji, w których kontakt ze specjalistą jest utrudniony albo i niemożliwy, a Klient kontaktuje się z biurem obsługi, które nie dysponuje wiedzą i nie jest w stanie świadczyć kompetentnego wsparcia, skutkiem czego każdy Klient zwracający się z problemem, czy zwykłym pytaniem, skazany jest na pisanie maili, które albo nie spotykają się z zadowalającą odpowiedzią albo, co gorsza, pozostają bez odpowiedzi.
W modelu obsługi jaki oferujemy, Klient ma zawsze możliwość tradycyjnego kontaktu telefonicznego ze swoim bezpośrednim opiekunem technicznym, specjalistą, który opiekuje się Jego wizytówką firmową w Google.
Właśnie ze względu na ten model obsługi, nasz zespół jest wybierany przez naszych Klientów.
Do kogo kierowana jest usługa?
Dla firm przekonanych, że samodzielna obsługa nie jest dobrym rozwiązaniem
Trzeba brać pod uwagę, że:
- Wizytówka Państwa firmy w Google jest własnością Google i Google udostępnia użytkownikowi jedynie możliwość zarządzania taką wizytówką.
- Usunięcie wizytówki z Google jest możliwe w nielicznych przypadkach i należy raczej przyjąć, że takie usunięcie jest niemożliwe.
- Samodzielne zarządzanie wizytówką może dawać jedynie poczucie wykorzystywania jej potencjału i prawie w każdym przypadku nie będzie realnym wykorzystaniem tego potencjału, i choć wiele razy efekty się pojawiają, to pojawiają się gównie po to, żeby później się zmniejszyć i tym samym prowadzić właściciela efektywnie do wykupienia płatnej reklamy bezpośrednio od Google.
- Wszystkie „ruchy”, działania wykonywane w wizytówce i wokół niej składają się na podnoszenie lub obniżanie wartości wizytówki „w oczach algorytmu”, czyli na status, który decyduje „o wszystkim” w Google. Tyczy się to także ruchów i działań niewykonanych, zwłaszcza takich, które powinny mieć miejsce, bo algorytm „o to prosił”, sugerował, podpowiadał, pytał.
- Każda wizytówka posiada swój uzyskany status w Google, zgodnie z niejawną metodą oceny algorytmów i moderatorów Google. Status ten definiuje „co wizytówka może”, a „czego nie może” i „na ile coś może”, a „na ile jej się nie uda”. Status wizytówki jest jak rating, nieustannie się zmienia i tak jak rating, np. kredytowy, łatwo go obniżyć a bardzo trudno podnieść. Dodatkowo należy brać pod uwagę, że wpływ na rating mają również działania zewnętrzne, użytkowników z zewnątrz, np. klientów. I nie chodzi tutaj tylko o opinie, ale o szeregi innych zmiennych, o których my byśmy nie pomyśleli, a algorytm myśli. Przykład: ile czasu klienci spędzają w firmie. Algorytmy są w stanie np. oszacować opóźnienie w przychodni lekarskiej po tym, jak wiele osób i jak długo tam przebywa, ale i po tym, z jakich aplikacji korzystają u lekarza. Jeżeli algorytm zauważy, że większość przebywających w przychodni użytkowników korzysta z aplikacji rozrywkowych lub czyta artykuły w sieci, oceni, że nie są oni na badaniu, czy wizycie, tylko czekają w kolejce i to również wpłynie na rating wizytówki takiej przychodni.
- Każdy opiekun wizytówki ma swój status w „oczach algorytmu” i tu znowu zgodnie z niejawną oceną algorytmów i moderatorów. Specjalista opiekujący się w sposób odpowiedni i zgodny z wytycznymi algorytmów, np. kilkudziesięcioma wizytówkami, będzie miał zupełnie inny status „w oczach algorytmu” i moderatorów z supportu.
- Właściciel firmy, przypisany do wizytówki i zarządzający samodzielnie swoją wizytówką firmową, będzie dla algorytmu właścicielem. Należy zawsze mieć z tyłu głowy, że algorytm wie o każdym użytkowniku bardzo wiele i doskonale identyfikuje właściciela firmy, osoby tam pracujące, współpracujące, etc.
- Specjalista z działu marketingu firmy, „znajomy, który się zna”, ktoś z rodziny, czy nawet znajomy z agencji, która „robiła mi stronę” i wszelkie inne postacie, choć dla nas autorytatywne, dla algorytmu będą nisko punktowanymi, nie aż tyle znaczącymi użytkownikami i wszelkie działania prowadzone przez nich nie będą w pełni szanowane przez algorytmy, co jest głównym wyjaśnieniem wielu problemów z zarządzaniem przez nich i uzyskiwaniem efektywności wizytówki. Najbardziej się to ujawnia w przypadku problemów z negatywnymi opiniami, niechcianymi zdjęciami, etc.
- Należy też brać pod uwagę, że specjalista, który od wielu lat, 8 godzin dziennie pracuje „z algorytmami” opiekując się wizytówkami wielu firm, nieustannie zdobywając wiedzę, będzie w stanie wykorzystać potencjał zarządzania wizytówką w zupełnie inny sposób, niż zwykły użytkownik. Specjalista, posiadając swoje know-how wynikające ze szkoleń i doświadczenia będzie nieocenionym wsparciem i opiekunem firmowej wizytówki.
- Google kreuje przekonanie, że usługa zarzadzania wizytówką jest banalnie prosta. Nie można jednak zapominać, jaki jest cel takiej kreacji, jak i o tym, że mija się to z prawdą. Warto przejrzeć googlowe wskazówki w udostępnianych kanałach pomocy i zadać sobie pytanie: „Skoro usługa jest tak prosta, to w jakim celu twórca usługi stworzył kilka tysięcy stron pomocy dla rozmaitych zdarzeń, które mogą zaistnieć w usłudze?” Ci, którzy próbowali coś załatwić kierując się wskazówkami udostępnianymi przez Google wiedzą, że te wskazówki przydadzą się jedynie w banalnie prostych sytuacjach problemowych i prawie zawsze nie pomogą w sytuacjach wymagających.
Certyfikowany, kompetentny i doświadczony opiekun to ktoś, kogo nie da się zastąpić samodzielnie zarządzając wizytówką, czy zastąpić zlecając taką opiekę znajomemu posiadającemu ogólną wiedzę w tym temacie.
EKSPERTKA W ZESPOLE SPECJALISTÓW OTONET
Agata Kosiorowska
10 LAT DOŚWIADCZENIA | 4 LATA W SPECJALIZACJI
zakres specjalizacji: USŁUGI GOOGLE
Opiekuję się klienckimi profilami w Google i Mapach Google.
Pozostaję w kontakcie z Państwem.
Osoby kontaktowe w zespole
Eksperci zespołu
Unikalne kompetencje zespołowe
Siła zespołu, unikalne, precyzyjne specjalizacje, skoncentrowana wiedza i doświadczenie
Otonet jest zespołem specjalistów z zakresu szeroko rozumianego doradztwa internetowego i obsługi wizerunku firm w sieci. Istniejemy od ponad 22 lat nieustannie poszerzając grono specjalistów z różnych, najczęściej ścisłych, kierunków z zakresu zagadnień internetowych, w których się specjalizujemy. Dzięki wykorzystaniu potencjału wiedzy, kompetencji i doświadczeń każdego ze specjalistów, możemy oferować rozwiązania na problemy, z którymi większość agencji nie chce się mierzyć i znajdować rozwiązania co do zagadnień, które dla wielu innych specjalistów byłyby przekraczające ich możliwości.
Bo zespół może więcej
Siła zespołu
Wiedza i wieloletnie doświadczenie
z dojazdem eksperta do Klienta
BEZPOŚREDNIE, OSOBISTE WSPARCIE EKSPERTA
Dojeżdżamy do Klientów na konsultacje w sprawie stron internetowych i usług pozycjonowania.
Zasady i warunki bezpłatnych konsultacji »22
Lata doświadczenia
6
Zespołów eksperckich
11
Specjalistów
538
Klientów
Wsparcie i doradztwo
Biuro ekspertów: 510 856 606
pn. - pt.: 10:00 - 20:00 sob., niedz.: [Rozwiń»]
Wsparcie i doradztwo
Biuro techników: 510 856 605
pn., śr.: 10:00 - 20:00 wt., czw., pt.: 9:00 - 16:00 sob., niedz.: [Rozwiń»]